.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سریال پایتخت 3 تولید می شود

به گزارش شمال به نقل از قدس، الهام غفوری با بیان این مطلب اظهار کرد:در حال حاضر درگیر رساندن قسمت های امشب و فردا شب سریال به پخش هستیم ومی خواهیم فقط پایتخت دو به سلامت به پایان برسد.

وی در خصوص احتمال ساخت سری سوم این سریال گفت: این مساله بستگی به تصمیم مدیران دارد و برای ما داشتن یک قصه خوب همچون سری دوم مهم است تا کار را ادامه بدهیم.

وی افزود:ما از ابتدا نمی خواستیم خاطره شیرین پایتخت یک را در ذهن مخاطبین خراب کنیم به همین خاطر تا رسیدن یک قصه خوب صبر کردیم و در نهایت با تولید یک قصه خوب و مناسب سری دوم را تولید کردیم وهمین شرط را بریا تولید سری سوم در نظر داریم.

غفوری با بیان این که مردم ازپایتخت 2 همچون سری اول استقبال خوبی کردند به قدس انلاین گفت:‌ حس خیلی خوبی نسبت به سری دوم «پایتخت» دارم و با وجودی که هنوز به پایان نرسیده، اما تا کنون بازخوردهایی که به شکل پیامک و همچنین در ارتباط مستقیم در جاده با مردم به دست‌مان رسیده است، خوب بود و با استقبال همراه بوده است.

وی افزود: مردم نسبت به پایتخت 2 همچون سری اول خیلی لطف داشتند و به محض اینکه کامیون را در جاده می‌دیدند، می‌ایستادند و برای لحظاتی کوتاه وقت‌شان را کنار پایتختی‌ها می‌گذراندند که به نظرم این اتفاق خیلی خوشایند است و نشان می‌دهد که مردم هنوز ما را دوست دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گمنام 16 فروردين 1392
کم نفرین به عوامل ساخت چنین فیلمی شده که میخوان شماره 3 هم بسازند ؟.... ما اهالی شمال کشور راضی به ساخت چنین فیلمی که برخی از هموطنان را به تمسخر گرفتند نیستیم
نا شناس 16 فروردين 1392
باتشكر از مسئولين محترم سريال پايتخت
لطفا نسبت به ادامه سريال اقدام نماييد واقعا ارسطو اين سريال به خواسته اش نميرسه كاري بكنيد كه ايشان هم به خواسته قلبيش برسه
سید علوی 16 فروردين 1392
خدا میدونه ایندفه بر اثر نفرین مردم مازندران چه کسی از این عوامل دوباره دلش تصادف جاده ای میخواد؟؟؟؟خدا لعنتشون کنه
نا شناس 16 فروردين 1392
أيامسخره گرفتن فرهنگ ملیونها افراداین کشورافتخاردارد کدام پیرمردشریف وعزیز شمالی مثل به اصطلاح پنجعلی بالحنی که حال آدم به هم می خورد صحبت می کند
آن هم باآن قیافه اتی که برایش درست کردندآیامخالفت نماینده ولی فقیه دراستان
برای توقف سریالی این چنینی کافی نیست واقعاآقای طاهایی چه جوابی برای به تمسخرگرفتن مردم استان خودش دارد...
رضا 17 فروردين 1392
من بعنوان یک مازندرانی میگم بسیار سریال خوش ساختیه و ادامه اونو خواستاریم..
نا شناس 16 فروردين 1392
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به رواج تقليد لهجه‌ي اقوام ايراني تاكيد كردند كه چنانچه اين كار از باب تمسخر باشد، «حرام»است
اکنون چندین سال است که رویکرد سریالها برای خنداندن مردم با تمسخر در آمیخته است. کسی می آید دهانش را کج میکند، لباس نامرتب می پوشد، بدون این که پشت سرش را نگاه کند در مورد کسی حرف می زند که دست بر قضا آنجا حضور دارد و ... و در این میان چه کسی مضحک تر از یک شهرستانی ( مازندرانی ) که با آداب و رسوم تهران آشنا نیست؟!
چرا با ساخت سریالهای مثل پایتخت 2 که بی احترامی به قومیت و لهجه مازندرانی است مقابله نمی شود؟
حسن 16 فروردين 1392
اهی باید کشید برای مسئولین مازنی باغیرتمون
اصالتتون رو زیر پا گذاشتین بابا باریکلا
نا شناس 16 فروردين 1392
من نمیدانم علت برخوردهای این چنینی به سریال پایتخت برای چیست. واقعاً ضعف این سریال در زیر سوال بردن مردم شمال نیست بلکه اصلاً این سریال محتوا ندارد. آقایانی که در کامنتهای خود راساً به عوامل پخش و کارگردان آن ایراد می گیرید . س.ال من اینجاست کجای این سریال به حیثیت مردم شمال طعنه میزند. اگر خوب به این سریال نگاه کنید متوجه خواهید شد که سریال در تعقیب رساندن گلدسته یک مسجد در جزیره کیش است که با دست توانای همین مردم استان ساخته شده و این نشان از درایت و تقوای ما شمالیها دارد. مگر نه این که سریال پایتخت دو یک سریال فکاهی و خنده دار است . اگر این سریال در تعقیب اهداف پخش و محتوا به مردم ترک زبان ، لر زبان ، .... می پرداخت واقعاً من و تو شمالی به آن نمی خندیدیم . چرا واقعیت را کتمان می کنید. به نظر می رسد بجای موضع گیریهای منفی باید دست در دست آنهائی داد که بدنبال موضوع جدید برای اشاعه فرهنگ بومی یک ملت خالص و اک را دارند کمک کرد ، نه اینکه بگوئیم چرا بد می گوئید و بد می کنید. آقایان آیا واقعاً لفظ ما برای چاشت و ناهار همین (( نقی ناهار نخرمه )) نیست ، آقای خمسه هنرمند چیره دستی است و با این افکار پوسیده هویت هنری ایشان را زیر سوال نبرده و بقول کامنت نویسها لعن و نفرین نکنید. چرا به استاندارو مسئولین به خاطر پخش سریال ایراد می گیرید. آقا قبول کنید این یک سریال طنز بود و به جرأت می گویم به غیر از آنهائیکه در شبکه های ماهواره ای سیر می کنند شاید پر بیننده ترین سریال ایام نوروز در شبکه های ملی و استانی بوده است و خود بنده شبهای نوروز را بخاطر پخش این سریال هر شب تعقیب می کردم و حتی خانواده هایی را سراغ دارم که هنگام پخش این سریال از شبکه ماهواره ای خارج و ادامه سریال پایتخت 2 را تعقیب می کردند. ولله مشکل ما پخش سریالهای اینگونه نیست بیائیم به غنای فرهنگ هنری و سینمائی خود به گونه ای نگاه کنیم که هنرپیشه بی آبرو برای شبکه های خارجی و انجام کارهای خلاف شرع تربیت نکنیم .
نا شناس 24 فروردين 1392
حتما ادامه اش بدید ممنون عالیه دوستتون دارم خیلی زیاد
بیتا 11 آذر 1392
اتفاقا من با ساخت این سریال موافقم.و من با دیدن این سریال بیشتر از قبل از مردمان مازندرانی خوشم می آید.و این سریال نشون داد که مردمان مازندران انسانهایی با قلب صاف و مهربان هستن.سریال طنز طنز است و برای خود تعریفی دارد اگر اینطور است سریالهای طنزی که قبلا ساخته شده چون درباره شهر تهران هس پس مردم تهران باید شاکی باشن ما باید دوربین رو از تهران بیرون ببریم و درباره کل مردم ایران سریال طنز و جدی بسازیم و ظرفیتمونو بالا ببریم.ما همه ایرانی هستیم و هیچکدوم از ما قصد توهین به هموطنان عزیزمونو نداریم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.539 seconds.